دنیای اقتصاد - اهواز - کیوانه گرجی: پروژه بهینه‌سازی سیستم برق مجتمع‌های مارون ۱، مارون ۶ و کوپال با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۵۷۸ میلیون ریال تکمیل و راه‌اندازی شد. در این پروژه در واحد بهره‌برداری شماره یک مارون، یک پست برق به همراه سوئیچ‌گیر داخلی و کابل‌های ۳۳ کیلو ولت و اتاقک‌های مربوط به باتری شارژر و باتری‌ها نصب و راه‌اندازی شد.

در بهره‌برداری کوپال نیز یک ساختمان کلیدخانه احداث و تجهیزاتی از جمله تابلو ۴۰۰ ولت با دو کلید ورودی و یک جداکننده و حدود ۵۰ فیدر خروجی و کلید ژنراتور و رابط مربوطه، یک دستگاه باتری شارژر ۱۱۰ ولت و ۳۰ آمپر و باتری‌های مربوطه، کابل‌های فشار ضعیف و فشار متوسط، کابل‌های کنترل با تعداد رشته‌های مناسب و تابلوی خازنی تهیه، نصب و راه‌اندازی شد.

کارهای عمده این پروژه در مجتمع شماره ۶ مارون نیز شامل خرید و نصب باتری شارژر ۱۱۰ ولت و ۳۰ آمپر و باتری‌های مربوطه، احداث اتاقک‌های مربوط به باتری شارژر و باتری‌ها، تهیه و نصب دو دستگاه تابلو خازنی، توسعه تابلوهای موجود ۳۸۰ ولت شامل دو ردیف تابلو و خرید و نصب کابل‌های فشار ضعیف بوده است.

در مجموع در این پروژه ۹ سلول ۳۳ کیلوولت، ۴ دستگاه باتری شارژر، ۶ دستگاه بانک خازنی، سه دستگاه ترانسفورماتور، یک دستگاه تابلوی فشار ضعیف و ۲۷ دستگاه الکتروموتور نصب و راه‌اندازی شد.