دنیای اقتصاد - سنندج - اسرین مقصودی: مدیرکل بهزیستی استان کردستان از تحویل سه هزار واحد مسکونی به معلولان این استان طی دو سال آینده خبر داد. دکتر سید‌ مهدی فرشادان، با بیان این که بعد از اطلاع‌رسانی‌هایی که در سطح استان صورت گرفت، دو هزار و ۹۵۹ نفر در طرح مسکن ثبت‌‌نام کرده‌اند افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده به همه این افراد تا پایان سال ۹۱ واحد مسکونی تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون قرارداد ساخت بیش از یک هزار و ۱۶۳ واحد آن با سازمان مسکن و شهرسازی و انبوه سازان منعقد شده است، اظهار امیدواری کرد با تامین زمین، قرارداد ساخت باقی واحدها نیز در آینده نزدیک بسته شود.

مدیر کل بهزیستی کردستان با بیان اینکه سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب و سفرهای هیات دولت به کردستان شتاب چشمگیری به رفع مشکل مسکن معلولان استان داده است، گفت: تحویل ۱۷۰ واحد مسکونی صد درصد رایگان به این قشر از مصوبات سفر تاریخی رهبری بود که خوشبختانه تاکنون ۲۲ واحد آن تحویل داده شده است.

فرشادان با بیان اینکه ۱۴۸ واحد مسکونی باقیمانده مصوبه سفر رهبری به تدریج تحویل معلولان استان می‌شود، افزود: در سفر دور دوم ریاست‌جمهوری نیز ۶۰ واحد مسکونی برای معلولان استان مصوب شد که تاکنون ۴۵ واحد آن بهره‌برداری و ۱۵ واحد دیگر نیز تا پایان سال تحویل داده می‌شود.