دنیای اقتصاد - کرمانشاه - الهام اکبری: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال‌جاری حدود ۹۰ درصد شهرک‌های صنعتی کرمانشاه به شبکه گازرسانی متصل می‌شوند. جهانگیر شاهمرادی افزود: در صورت تخصیص اعتبار و همچنین با کمک پیمانکاران توانمند و با تجربه تلاش خواهیم کرد که تا پایان سال‌جاری ۹۰ درصد شهرک‌های صنعتی استان از این سوخت بهره‌مند شوند.

شاهمرادی با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و لزوم استفاده واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از سوخت ارزان قیمت تصریح کرد: استفاده از این سوخت و اتصال شهرک‌های صنعتی به شبکه گاز باعث افزایش کارآیی، کاهش هزینه‌ها، بالا بردن میزان تولید و به تبع آن درآمدزایی بیشتر این واحد‌ها و توسعه بیشتر صنعت استان خواهد شد.

وی اظهار کرد: اخیرا عملیات اتصال شبکه داخلی شهرک صنعتی روانسر به شبکه سراسری گاز به اتمام رسیده و به زودی رسما به بهره‌برداری خواهد رسید.

رییس هیات‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه گفت: طی یک ماه آینده شهرک صنعتی صحنه و ناحیه صنعتی آب باریک نیز از نعمت گاز بهره‌مند و به شبکه اصلی گاز متصل می‌شود. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تاکنون علاوه بر شهرک صنعتی روانسر، شهرک‌های صنعتی فرامان، اسلام آباد غرب، بیستون، سنقر و کنگاور از شبکه گاز برخوردار هستند.