دنیای اقتصاد - کرمانشاه - الهام اکبری: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از گازرسانی به تمام واحدهای مسکن مهر در دست ساخت استان تا پایان سال‌جاری خبر داد. مهندس نقی کمالی اظهار کرد: در اجرای سیاست‌های دولت خدمتگزار مبنی بر تامین مسکن ارزان قیمت برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه، شرکت گاز استان کرمانشاه مصمم است با اقدام سریع و به موقع در ایجاد تاسیسات گازرسانی به مجتمع‌های مسکن مهر، وظایف خود را در این حوزه به نحو مطلوبی به انجام رساند.

وی افزود: مجموعا ۳۲ هزار واحد مسکن مهر در استان کرمانشاه در قالب ۶۳ پروژه در حال ساخت است که تاکنون عملیات تزریق گاز برای ۴ هزار و ۵۰۰ واحد انجام گرفته و گازرسانی به ۱۱ هزار واحد نیز تا مرحله لوله‌گذاری پیشرفت داشته است.

کمالی تصریح کرد: تا پایان سال‌جاری ضمن تکمیل گازرسانی به این واحدها، گازرسانی به ۱۶ هزار و ۵۰۰ واحد باقی‌مانده نیز به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در خصوص سایر طرح‌های در دست اجرای این شرکت اظهار کرد: عملیات اجرایی گازرسانی به چهار شهر باینگان، شاهو، هلشی و ازگله و ۴۱۸ روستای استان در حال انجام است که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات بخش عمده‌ای از این پروژه‌های گازرسانی تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.