اراک- خبرنگار دنیای اقتصاد: سردار منیری، مدیرکل بنیاد تعاون ناجا در جمع کارمندان انتظامی استان مرکز از ساخت هتل‌های پنج ستاره در جوار حرم رضوی در شهر مقدس مشهد خبر داد. وی با اشاره به فعالیت ۱۲ شرکت و موسسه اقتصادی در این بنیاد گفت: هدف از تشکیل بنیاد تعاون ناجا در سال ۷۶ تامین مسکن کارکنان ناجا بود و تاکنون برای بهبود امکانات رفاهی برای کارمندان نیروی انتظامی و خانواده‌های آنان تلاش کرده‌ایم.

سردار منیری در خصوص خدمات رفاهی بنیاد تعاون ناجا گفت: دو برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت در این خصوص طراحی شده است، در برنامه‌های کوتاه‌مدت درصدد هستیم استفاده کارمندان از هتل‌ها و سوئیت‌های ناجا را در شهرهای مختلف از چهار سال به سه سال و بعد به دو سال کاهش دهیم.

وی گفت: به دلیل اینکه بیشترین درخواست‌ها برای سفر به شهر مقدس مشهد بود، علاوه بر اجاره تعدادی دیگر هتل، مجموعه بزرگ هتل‌های نرگس در جوار حرم رضوی در حال ساخت است، که در سال ۸۹ به بهره‌برداری خواهد رسید.وی همچنین از ساخت هتل ۲۰۰ تختخوابه در شهر قم و چند هتل دیگر در چندین شهر از جمله شهرهای جنوبی برای استفاده کارمندان نیروی انتظامی و خانواده‌های آنان خبر داد.