تحت پوشش بیمه تامین‌اجتماعی قراردادن رانندگان تاکسی، در افزایش کیفیت خدمات تاکسی‌ها تاثیر بسزایی دارد. محمدرضا بهزادی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خوزستان، با اعلام این خبر گفت: حمایت دولت از بیمه رانندگان تاکسی دلگرمی خاصی به رانندگان می‌دهد و باعث افزایش کیفیت خدمات رانندگان تاکسی می‌شود.

وی یادآور شد: هم اکنون رانندگان تاکسی به صورت خویش‌فرما بیمه می‌شوند، در حالی که اگر دولت بخشی از هزینه‌های بیمه را تقبل کند، کمک زیادی به این صنف می‌شود.

بهزادی با اشاره به اینکه اهواز با کمبود ۲ هزار تاکسی روبه‌رواست، گفت: در حال حاضر سه ‌هزار و ۱۵۰ تاکسی ثبت شده در سازمان تاکسیرانی اهواز وجود دارد که پرونده تکمیل ۶۰۰ تاکسی به ایران خودرو و سایپا تحویل داده شده‌ و به زودی این خودروها به ناوگان تاکسیرانی اهواز خواهد پیوست.

او افزود: بررسی پرونده ۴۰۰ متقاضی تاکسی سمند در دست اقدام است. همچنین مجوز افزایش جذب متقاضی دریافت خودرو تاکسی سمند داده شده ‌است که در شرایط مناسب بررسی خواهند شد.

بهزادی درباره نوسانات کرایه تاکسی در اهواز گفت: طبق قانون باید نرخ حمل‌ونقل به تصویب شورای شهر برسد و هر کس از قیمت تعیین شده تخلف کند، جریمه خواهد شد.