ساری- خبرنگار دنیای اقتصاد: شهرداری ساری گفت: در حال حاضر شهرداری ساری ۵/۱میلیارد تومان عوارض نوسازی و ۵/۲میلیارد تومان عوارض ساختمانی از مردم طلبکار است. علی‌حجازی، در نشست مشترک با منتخبان شورای شهر ساری با اعلام مطلب فوق افزود: با بیان اینکه به شهرداری‌‌ها اعتبارات دولتی تعلق نمی‌گیرد از مردم خواست برای کمک به ایجاد شهری سالم، با پرداخت بدهی‌های معوقه خود شهرداری را یاری کنند.

وی در عین حال از قائل شدن تخفیف ۱۰درصدی برای آن دسته از افراد که به منظور پرداخت بدهی خود مراجعه می‌کنند، خبر داد.

وی در خصوص انتقال زندان ساری به خارج از شهر گفت: مقدمات این امر در حال انجام است و به این منظور از محل اعتبارات سال‌جاری شهرداری ساری، ساختمانی به ارزش سه‌میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان برای انتقال زندان در حال خرید است.

شهردار ساری همچنین از ایجاد معاونت فرهنگی در شهرداری ساری به منظور ساماندهی وضعیت بازارهای روز این شهر خبر داد.

وی گفت: ترمینال دولت ساری نیز با پرداخت یک‌میلیارد تومان وام تا پایان سال‌جاری تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

رمضان‌پور، رییس شورای شهر ساری نیز در این جلسه با بیان اینکه شورا در ۱۶ جلسه رسمی و ۳۵مصوبه اقدام به ساماندهی طرح‌های نیمه‌کاره، زیباسازی شهر، اجرای کمربندی و ترمینال کرده است، گفت: اجرای کمربندی شمالی ساری، انتخاب پیمانکار برای ترمینال دولت و اجرای کمربندی شرقی ساری از جمله این اقدامات است.

وی از تشکیل کارگروه متناسب‌ و بهسازی معابر و اماکن عمومی در شورای شهر خبر داد و گفت: در بسیاری از طرح‌های عمرانی، اصول فنی و معماری و مناسب‌سازی معابر و اماکن رعایت نمی‌شود که با تشکیل این کارگروه این موارد پیگیری خواهد شد.