کاشان- خبرنگار دنیای اقتصاد: رییس منطقه دو کمیته امداد امام خمینی کاشان گفت: هدایای ۱۲ کودک و نوجوان محروم کاشانی که به رییس‌جمهوری کشور، نامه عاطفی نوشته بودند، تهیه و به آنها اهدا شد. حجت‌الاسلام رحمت‌ا.. نوروزاده افزود: این تعداد نامه از بین نامه‌های ارجاع شده به این نهاد در سفر رییس‌جمهوری به کاشان است که پس از بررسی اولیه در استانداری اصفهان توسط این نهاد پیگیری شده است.

وی، تعداد نامه و درخواست‌های مردم از رییس‌جمهوری در سفر به کاشان ارجاع شده به کمیته امداد را یک‌هزار و ۲۱۶ نامه و درخواست دانست و گفت: کمیته‌ای متشکل از ۱۰ فرد محقق به مدت یک ماه به صاحبان نامه‌ها مراجعه و اطلاعات دقیق درخواست‌های آنها را در فرم‌های ویژه ثبت می‌کنند.

رییس کمیته امداد امام خمینی منطقه دو کاشان با یادآوری اینکه اکثر درخواست‌ها مربوط به تامین شغل و نیازهای مادی است، گفت: با پیگیری به عمل آمده پس از تخصیص اعتبار مورد نیاز، به هر نحو ممکن به صاحبان نامه‌ها کمک خواهد شد.به گفته وی از این تعداد نامه، یک‌هزار و ۱۰۰ فقره مربوط به افراد ساکن در شهرها است و بقیه به درخواست‌های ساکنان مناطق روستایی اختصاص دارد.