دنیای اقتصاد - اردبیل - مهدی حسین‌نژاد: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: در چهار ماه اول امسال میزان مصرف بنزین در استان اردبیل 8 درصد افزایش یافته است.
محمود آقامحمدیان افزود: هر چند بعد از هدفمندی یارانه‌ها مصرف بنزین کاهش یافته و یک رویه تعادلی را در مصرف بنزین شاهد بودیم، اما به دنبال گسترش سفرها در مناسبت‌های مختلف مصرف بنزین افزایش یافته است. وی با برشمردن دلایل این افزایش مصرف تصریح کرد: افزایش خودرو، رغبت خانواده‌ها به سفرهای نوروزی و تابستانی و همچنین کمبود جایگاه‌های گاز در برخی از مناطق سبب شده تا مصرف بنزین همچنان افزایش پیدا کند.
این مسوول‌ با بیان اینکه جایگاه‌های سی.ان.جی به سرعت در حال گسترش هستند، اضافه کرد: ما در اکثر شهرها به تناسب جمعیت و خودروهایی که پیش‌بینی کردیم جایگاه راه‌اندازی شده، اما برخی از این جایگاه‌ها تعطیل یا نیمه تعطیل هستند.
وی بیان کرد: در حال حاضر در استان اردبیل ۵۵ جایگاه عرضه محصولات نفتی داریم که به مردم خدمات ارائه می‌کنند. مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان یادآور شد:‌ در کنار آن ۵۶ جایگاه سی.ان.جی نیز در سطح استان فعال است که کار عرضه گاز طبیعی را به خودروها انجام می‌دهند.