دنیای‌اقتصاد - همدان- مجید ملکیان: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش پاییزه) در فضای عمومی با وسعت 14 هزار مترمربع و 5 هزار و 500 مترمربع فضای مفید نمایشگاهی با مدیریت اجرایی مجمع امور صنفی شهرستان همدان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برپا می‌شود.
در این نمایشگاه بیش از ۲۰۰ واحد انواع محصولات و مایحتاج عمومی مردم از قبیل لوازم‌التحریر، مواد غذایی، خوراک، پوشاک، مواد پروتئینی، مواد بهداشتی و... عرضه می‌‌کنند. مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان همدان گفت: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه در سالن‌های الوند محصولات تخصصی (لوازم‌التحریر، کیف، کفش و کتاب و...) در سالن هگمتانه (پوشاک، صنایع دستی، خرازی‌ها، شوینده، بهداشتی، انواع گل و...) در سالن ابن سینا (انواع مواد غذایی، غلات، خرازی‌ها و...) و همچنین فضای باز نمایشگاه (انواع مواد پروتئینی مانند گوشت مرغ و ماهی و...) در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
محمدرضا بیاناتی با بیان اینکه استان‌ها و شهرستان‌های آذربایجان غربی، قم، خراسان رضوی، تهران، همدان، فارس، ارومیه، نهاوند، اسدآباد و تویسرکان با ارائه سوغات‌ها و صنایع دستی ویژه و خاص در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، تصریح کرد: ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه، مهم‌ترین شاخصه نمایشگاه‌ها است و در این راستا بیشتر اقلام ارائه شده در نمایشگاه با ۵ الی ۱۵ درصد تخفیف در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.