دنیای اقتصاد- کرمانشاه- الهام اکبری: ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه و HSE-MS مناطق عملیاتی دهلران، چشمه خوش و سرکان پس از سه روز با موفقیت به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در این ممیزی همه واحد‌های موجود در مناطق عملیاتی شامل واحد‌های بهره‌برداری، نمک‌زدایی، خدمات، تعمیرات شامل (ابزار دقیق، برق، مکانیک، تهویه و خطوط لوله)، HSE، آشپزخانه و کمپ با موفقیت مورد ممیزی قرار گرفتند و در مواردی عدم انطباق برخی از واحد‌ها با همکاری و همراهی مدیر و مسوول مربوطه شناسایی شد و راهکارهای رفع آن نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
فیروز شریفی، رییس مهندسی سیستم‌ها و بهره وری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با بیان اینکه ممیزی داخلی به صورت سالانه انجام می‌گیرد، گفت: برنامه‌ریزی و بستر‌سازی‌های لازم برای انجام و استقرار استاندارد سیستم یکپارچه مدیریت در شرکت انجام گرفته است و خوشبختانه فرهنگ سازمانی آن هم در همه کارکنان شرکت هم در ستاد و هم در همه مناطق عملیاتی با تلاش خستگی ناپذیر همه واحد‌ها، خصوصا واحد ایزو و نظام مشارکت شکل گرفته است.
مهندس شریفی در ادامه با اشاره به اهمیت ممیزی سیستم یکپارچه مدیریت بر برگزاری منظم آن در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب تاکید کرد.