دنیای اقتصاد - قزوین - مهرداد نوری: معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان قزوین از افزایش بیش از 15 هزاری تعداد مشترکان گاز طبیعی در 8 ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به انجام پروژه‌های عمرانی و نیز توسعه گازرسانی به مناطق مختلف شهری این تعداد به بیش از 20 هزار مشترک تا پایان سال‌جاری افزایش پیدا خواهد کرد.
محمد علی شفیعی‌ها با اشاره به وجود بیش از 312 هزار مشترک گاز طبیعی در استان افزود: از تعداد کل 15 هزار و 300 اشتراک‌پذیری گاز طبیعی در سال‌جاری تعداد 14 هزار و 300 اشتراک مربوط به بخش خانگی، 847 اشتراک مربوط به بخش تجاری و 153 اشتراک مربوط به بخش مصرف‌کننده عمده و صنعتی بوده است. وی تکلیف شرکت ملی گاز ایران برای اشتراک‌پذیری در استان در سال‌جاری را 15 هزار اشتراک عنوان و تصریح کرد: با توجه به توسعه گازرسانی به نقاط مختلف شهری و روستایی استان تاکنون این تکلیف توسط شرکت گاز استان محقق شده است.
شفیعی‌ها همچنین با توجه به توسعه سهم گاز طبیعی در سبد انرژی مردم به ویژه در زمستان، از مشترکان گاز طبیعی درخواست کرد ضمن رعایت صرفه‌جویی به نکات ایمنی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند تا شاهد بروز حوادث ناگوار ناشی از مصرف گاز طبیعی در سطح استان نباشیم.