دنیای اقتصاد - کرج: شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز برای استقرار شرکت‌های مشاوره در یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی‌ایران (شهرک صنعتی اشتهارد) شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز؛ بختیار رازانی، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با اعلام ‌این خبر افزود:‌ این شرکت در شهرک صنعتی اشتهارد دفاتری با شرایط ویژه به شرکت‌هایی مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف نظیر فنی و مهندسی، فناوری، مدیریتی، مالی و حقوقی، بازاریابی، آموزشی و... ارائه می‌کند. وی از ویژگی‌های‌این دفاتر،‌ هم‌جواری با کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، برخورداری از سالن آمفی تئاتر و کلاس آموزشی، تقدم در برخورداری از حمایت‌های مالی، آموزشی و فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، اجاره بهای مناسب، معافیت از پرداخت تمام یا بخشی از اجاره بهای دفاتر مشروط به فعال بودن واحد بر اساس ارزیابی‌های ادواری اشاره کرد.
رازانی تصریح کرد: در حال حاضر شرکت‌های مشاوره‌ای در زمینه‌های سرمایه‌گذاری و ارائه طرح‌های توجیهی و اقتصادی، برگزاری دوره‌های آموزشی و تورهای صنعتی، مشاوره در امور ‌ایمنی، محیط زیست، بیمه، تبلیغات و ‌اینترنت و... در‌این مرکز مستقر بوده که به ارائه خدمات مشاوره به واحدهای صنعتی مشغولند. معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز خاطر نشان کرد: از دیگر امکانات مرکز فناوری شهرک صنعتی اشتهارد می‌توان به استقرار شعبه بانک صنعت و معدن و وجود یک نمایشگاه دایمی محصولات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک اشاره کرد.