دنیای اقتصاد-کرمانشاه-الهام اکبری: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در ستاد و مناطق عملیاتی خود مطالعات نظری خود را برای دستیابی به گواهینامه مدیریت سبز آغاز کرده و به همین منظور نیز کلاس‌های متعددی را در مناطق عملیاتی و همچنین ستاد کرمانشاه برگزار کرد.
واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) شرکت با همکاری سایر واحدها با انجام مطالعات گسترده در زمینه مدیریت سبز اقدامات اولیه را به انجام رساند و در مرحله بعد با برگزاری کلاس‌های مختلف در ستاد و مناطقر عملیاتی این پروژه را وارد فاز اجرایی آن کرد.
در این کلاس‌ها که در ستاد کرمانشاه و مناطق عملیاتی نفت شهر و چشمه خوش برگزار شد، همه مدیران و روسای واحد‌ها شرکت داشتند و با مبانی این مدیریت و الزامات آن در صنعت نفت آشنا شدند.
مهندس رییسی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب نیز با اشاره به اهمیت مسایل زیست محیطی در صنعت و خصوصا صنعت نفت گفت: مدیریت سبز بر توسعه مسوولیت‌پذیری متمرکز است و بقای سازمان‌ها بر توجه به قوانین و الزامات زیست‌ محیطی وابسته است.
وی هدف از گسترش مدیریت سبز را تاکید بر دگراندیشی در طراحی، طرح‌ریزی و اجرای فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و زیست ‌محیطی، ارایه ابزارهای کاربردی و شاخص‌های ارزیابی با رویکرد سبز و دستیابی به موفقیت پایدار شرکت در مناطق عملیاتی برشمرد.