دنیای اقتصاد - قزوین - مهردادنوری: مدیر شعب بانک انصار استان قزوین گفت: در تجارت و فضای کسب و کار امروزی؛ روابط عمومی، توجه به افکار عمومی و استفاده از شیوه‌های نوین بازاریابی و تبلیغات از اهمیت بسزایی برخوردارند.
عابدی ضمن تشکر از برگزارکنندگان اولین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی با رویکرد مشتری‌مداری به اهمیت و لزوم برگزاری این‌گونه سمینارهای تخصصی اشاره کرد و افزود: نیروی انسانی ما برای افزایش کارآمدی خود باید مسلح به این دانش‌ها باشد.وی تاکید کرد: برای افزایش سهم صادرات در تراز تجاری کشور و به دست آوردن بازارهای جدید در سطح بین‌الملل و حفظ بازار فعلی، نیازمند فراگیری این علوم هستیم.
عابدی گفت: بانک انصار با بهره‌گیری از خدمات نوین بانکی و الکترونیکی شرایط مناسبی را برای رعایت حقوق و منافع سپرده‌گذاران، سهامداران و مشتریان خود فراهم کرده است.
وی گفت: با ورود به حوزه صنعت و تولید با استفاده از خدمات گشایش اعتبارات اسنادی و صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی و مشارکت در طرح‌های صنعتی و اقتصادی شرایط را برای تامین منابع مالی و سرمایه در گردش تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی را فراهم کرده‌ایم.
وی افزود: شعب انصار تا سقف دو میلیارد ریال بدون وثیقه ملکی اقدام به صدور ضمانت‌نامه بانکی می‌کنند و در مبالغ بالاتر هم با قبول وثایق ترکیبی، همکاری لازم با متقاضی به عمل می‌آید.
عابدی از قبول اسناد در جریان وصول مشتریان به عنوان وثایق لازمه خبر داد و گفت: شرکت‌ها و تولیدکنندگان می‌توانند با استفاده از حساب جاری بانک انصار که حساب آنلاین بوده و گردش وجوه خود، عملیات بانکی مورد نظر خود را انجام دهند و با واگذاری اسناد در جریان وصول خود به بانک هم از اعتبار تسهیلاتی آن بهره‌مند شوند و هم بخشی از وثایق موردنظر از آن محل تامین شود.