دنیای اقتصاد - رشت: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‏های استان گیلان گفت: آمادگی تعویض ناوگان فرسوده ماشین‏آلات شهرداری‏ها و ادارات راه و شهرسازی استان را داریم.
مهندس امیر مرادی با اعلام این مطلب اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری‏های استان به عنوان یک بازوی حمایتی برای بهبود شرایط خدمات‏رسانی به شهردار‏ی‏های استان در زمینه‏های مختلف تلاش خواهد کرد تا بتواند علاوه‌بر پاسخگویی به نیازهای ضروری شهروندان در کنار شهرداری‏ها خدمات‏رسانی در بخش‏های تجهیزات اعم از خدمات شهری، مبلمان شهری، مدیریت پسماندها، بازیافت و طراحی و اجرای فضای سبز و... را تقویت کند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‏های استان گیلان در خصوص تعویض ناوگان فرسوده ماشین‏آلات شهرداری‏ها و ادارات راه و شهرسازی گفت: سازمان همیاری آمادگی دارد تا با دریافت ماشین‏آلات فرسوده در طرح جایگزین، ماشین‌آلات نو را به شهرداری‏ها و ادارات راهسازی به صورت اقساط تحویل دهد و پیش‌پرداخت این طرح هم تحویل همان ناوگان فرسوده به سازمان است. مهندس مرادی تصریح کرد: در واقع در این طرح شهرداری‏ها و ادارات راه و شهرسازی بدون پرداخت هزینه اولیه علاوه‌بر تامین ماشین‌آلات نو از قبیل لودر،بیل بکو، برف روب، ماشین‌آلات سنگین راه‌سازی با ترمیم ناوگان‏های فرسوده در خدمات‏رسانی به مردم شهرهای استان شیوه مناسب‏تری خواهند یافت.