دنیای اقتصاد-کرمانشاه- الهام اکبری: مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به بدهی 70 میلیارد تومانی پیمانکاران و بخش خصوصی به تامین اجتماعی استان، گفت: مهلت طرح بخشودگی جرایم به هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد.
کیومرث فلاحی با اشاره به مصوبه دولت در خصوص بخشودگی جرایم، اظهار کرد: بر اساس این مصوبه بدهکارانی که از 19 تیر تا 19 دی ماه نسبت به پرداخت بدهی معوقه خود اقدام کنند از 100 درصد بخشودگی جرایم برخوردار خواهند شد. وی با تاکید بر اینکه این طرح شامل سازمان‌ها و بخش‌های دولتی نمی‌شود، ادامه داد: پیمانکاران و فعالان بخش‌های خصوصی، بخش کشاورزی و خدمات از جمله افرادی هستند که مشمول این طرح می‌باشند.
مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه کل بدهی‌های بخش خصوصی و پیمانکاران به تامین اجتماعی کرمانشاه را ۷۰ میلیارد تومان عنوان کرد که در صورت مراجعه و پرداخت بدهی، ۱۵ میلیارد تومان آن بخشیده خواهد شد.
فلاحی با اشاره به اینکه تعداد بدهکاران به تامین اجتماعی استان کرمانشاه بسیار زیاد است، یادآوری کرد: مبلغ این بدهی‌ها از هزار تومان تا چند میلیارد تومان است.
وی تصریح کرد: در صورتی که افراد در این مدت نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نکنند، بر اساس ماده ۵۰ قانون تامین اجتماعی با آنها برخورد و از اموال آنها برداشت خواهد شد.