دنیای‌اقتصاد- اهواز - محمد علاف‌پور: فرماندار اهواز گفت: سه هزار کلاس مدارس اهواز برای اسکان میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در ایام تعطیلات نوروز 93 آماده‌سازی می‌شود.
عبدالعزیز فدعمی افزود: این کلاس‌ها در ۳۰۰ فضای آموزشی در شهرستان اهواز قرار دارند و برای رفاه و اسکان مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور تمهیدات لازم برای تجهیز این مدارس به امکانات اقامتی اندیشیده شده است.
وی گفت: با مشارکت و هماهنگی همه دستگاه‌ها این تمهیدات به‌ویژه تامین امکانات اقامتی برای پذیرایی هرچه بهتر از میهمانان نوروزی صورت می‌گیرد. فرماندار اهواز با بیان اینکه برنامه‌ریزی مناسب برای اسکان میهمانان نوروزی توسط آموزش و پرورش صورت گرفته است، بیان کرد: تلاش شده تا فضای مناسب برای رضایت و رفاه حال مسافران نوروزی در مدارس فراهم شود. فدعمی گفت: از سوی ستاد اسکان شهرداری اهواز نیز ۸۰۰ تخته چادر برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است. وی افزود: محل استقرار این چادرها نمایشگاه بین‌المللی واقع در میدان شهید چمران، پارک‌لاله و پارک کارون واقع در ساحل شرقی رودخانه است.فرماندار اهواز خاطرنشان کرد: تامین امنیت محل‌های اسکان در برنامه کاری نیروی انتظامی قرار گرفته و مراکز بهداشت نیز بر محل‌های اسکان نظارت کامل دارند.