دنیای‌اقتصاد - کاشان - سید حسین صدری: مدیر اداره زیبا سازی و تاسیسات شهری شهرداری کاشان گفت: در آستانه فرارسیدن بهار 93 و به منظور اهداف اداره زیباسازی ارتقای کیفیت محیط شهری و رفع آلودگی‌های بصری، پاک‌سازی و پیرایش سطوح نازیبای شهری در دستور کار این اداره قرار گرفت.
مهندس محمد حسین واحدیان افزود: این اقدام با هدف زیباسازی و ایجاد چهره مطلوب و فضاهای شاد شهری برای شهروندان از یکم اسفند ماه سال جاری آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
وی هزینه اجرای این طرح را مبلغی حدود ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت‌های اداره زیباسازی شهرداری کاشان متناسب با ایام فاطمیه است، گفت: اقدامات و فعالیت‌های اداره زیباسازی در شرایط و موقعیت‌های متقارن با مناسبت‌های مذهبی در سطح شهر انجام می‌شود.
وی تقارن دهه فاطمیه با عید نوروز را زمینه‌ساز سبک زندگی فاطمی دانست و گفت: امید است تمامی سال‌های زندگی معنوی ما متاثر از زندگی خاندان عصمت و طهارت باشد.
واحدیان در ادامه خواستار همکاری بیشتر شهروندان نسبت به رفع آلودگی‌های بصری محل کسب یا سکونت خود از قبیل جمع‌آوری تابلوهای فرسوده، رنگ‌آمیزی درب و پنجره، تعویض سایبان‌های نازیبایی که تاثیر، بسزایی در سیما و منظر شهری دارد شد.