دنیای اقتصاد، استان تهران، صادق شاهیان نطنزی: اعضای صنف خشکبار و تابه داران تهران از محل اجرای طرح مجتمع صنفی خدماتی مهد ایرانیان همایون واقع در کیلومتر ۱۰ جاده خاوران در عباس آباد علاقه‌مند دیدن کردند. مهدی نوروزی، مدیرعامل شرکت مهد ایرانیان با اشاره به شرح عملیات اجرایی انجام گرفته، اعم از طراحی و فازهای مختلف، از آغاز مرحله سوم عملیات اجرایی در شهر بین‌المللی خشکبار خبر داد. نوروزی گفت: هم‌اکنون عملیات اجرایی شتاب بیشتری نسبت به قبل یافته و عملیات راهسازی و تاسیسات زیربنایی نیز به مرحله مطلوبی رسیده است.

مدیرعامل شرکت مهد ایرانیان افزود: طبق برنامه زمانبندی مراحل کاری و پیشرفت فیزیکی پروژه در پایان شهریور ماه سال‌جاری واحدهای این مجتمع آماده بهره‌برداری و واگذاری به صنف خشکبار و تابه‌داران است. علاوه‌بر آن برای متقاضیان جدید طرح توسعه ۴۰۰واحد دیگر متناسب با نیاز بازار مد نظر قرار دارد.

شرکت مهد ایرانیان همایون هم‌اکنون در پروژه مجتمع صنفی خدماتی مهد ایرانیان همایون در سه فاز، شهر بین‌المللی خشکبار، دهکده بین‌المللی گل و ریحان و همچنین شهر بین‌المللی چوب و مبلمان و صنایع دستی مشغول انجام عملیات اجرایی است که با آغاز فعالیت این بازارهای بزرگ که کانون

داد و ستد محصولات تخصصی برای کل کشور خواهد بود، این مکان به میعادگاه بزرگ‌ترین تجار و بازرگانان ایران و منطقه تبدیل خواهد شد که برای خرید و فروش انواع خشکبار، انواع گل و گیاهان زینتی و خانگی و مبلمان به این شهر خواهند آمد.