دنیای اقتصاد، قزوین، مهرداد نوری: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: یک تیم مهندسی برای صدور خدمات فنی و مهندسی و تاسیس نمایندگی در شهرکربلا به عراق اعزام شدند. مهندس فرخزاد خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی که در کشورما حاکم است رویکرد اصلی سازمان در زمینه صدور خدمات مهندسی است.

وی افزود: یکی دیگر از رویکردهای سازمان درخصوص استفاده از پتانسیل‌های ایجاد شده در مسکن مهر ایجاد توان فنی و مالی واجرایی است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با تاکید براینکه حضوردرعرصه‌های اجتماعی برای پیگیری موضوعات فنی سازمان لازمه پیشرفت کار است، یادآورشد: حضوردرعرصه انتخابات شورای شهرقزوین درموفقیت سازمان بی نظیربوده است.

وی در ادامه گفت: رکود نسبی که در ۶ماه دوم سال گذشته ایجاد شد تبعات آن باعث کاهش آمار در سازمان شد، ولی خوشبختانه مجموعه نظام مهندسی ساختمان استان با برنامه‌ریزی دربخش‌های دیگر ازاین بحران درجهت مثبت استفاده کرد.

فرخزاد درخصوص برنامه‌های سال جاری سازمان گفت: صدورخدمات مهندسی وموضوع بهره‌برداری از ساختمان‌ها با رعایت مقررات ملی ازموضوعاتی است که امسال با شدت بیشتری پیگیری خواهیم کرد.

وی در زمینه مسکن مهر نیزعنوان کرد: طبق ارزیابی‌ها و آمارهای اعلام شده پروژه مسکن مهر قزوین درکل کشور کمترین میزان مشکل را داشته که دربخش کیفیت ۳سال رتبه برتررا کسب کرده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین تعامل با سازمان‌ها را عامل موفقیت‌هایی که در۶ سال متوالی کسب کرده‌اند عنوان کرد وافزود: باتوجه به ورود ۲نفر از اعضای هیات‌مدیره سازمان به مجموعه شورا و انتخاب لیست ۵نفره سازمان در شورای شهرقزوین این ارتباط تنگاتنگ شده است و ما درصددیم که هرچه بیشتراز نیروهای تخصصی وفنی مجموعه نظام مهندسی به‌منظور اهدافی که درشورا و شهرداری برای شهرپیش‌بینی شده و همچنین از پیشبرد اهداف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان استفاده کنیم.

این مسوول درپایان ازساخت ۵ پل جدید ترافیکی دراستان با اعتباری بالغ بر۲۲۰میلیارد تومان خبرداد و افزود: با توسعه باغ ویلاها دراطراف شهرقزوین برای دهک‌های بالا هم باعث رونق اقتصادی صنعت ساختمان وهم رونق گردشگری خواهیم شد که این امرازخروج سرمایه به خارج ازکشور واستان جلوگیری می‌کند.