دنیای‌اقتصاد، قزوین، مهرداد نوری: شرکت آبفای استان قزوین با اجرای طرح‌های اضطراری از تمام ظرفیت خود برای رفع مشکل کمبود آب قزوین، آبیک، محمدیه و ناحیه شهری مهرگان استفاده می‌کند.

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در سومین جلسه کمیته مدیریت بحران کمبود آب شرب شهر قزوین گفت: با توجه به نیمه‌کاره بودن طرح‌های آبرسانی در شهر‌های قزوین، آبیک و ناحیه شهری مهرگان این شرکت با اجرای طرح‌های اضطراری از تمام امکانات و ظرفیت خود برای رفع مشکل کمبود آب در شهرهای یاد شده استفاده می‌کند.

مهندس احمد هجرانفر با اشاره به خشکسالی‌های اخیر منطقه قزوین و نیاز روزافزون به آب شرب در استان افزود: طرح‌های اضطراری افزایش تولید آب شرب تهیه شده است که در ماه‌های آینده روند پیشرفت و سرعت اجرای کار آنها مورد رصد و توجه قرار می‌گیرد. وی تصریح کرد: برای عبور از بحران پیش رو، از تمام دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مرتبط درخواست داریم، نهایت همکاری را با این مجموعه داشته باشند تا بحران کم‌آبی در تابستان پیش رو مدیریت شود. وی به اجرای طرح اضطراری تامین آب شرب از چهار حلقه چاه در منطقه شرق قزوین اشاره کرد و افزود: با برطرف شدن موانع پیش‌رو و همکاری سازمان‌های مختلف نظیر شرکت آب منطقه‌ای، راه‌آهن، اداره کل راه‌وشهرسازی و شهرداری قزوین، این طرح در مدت مقرر تکمیل و بخشی از کمبود آب قزوین تامین شود.