دنیای‌اقتصاد، سنندج، اسرین مقصودی: یک دستگاه ماشین دیالیز ویبرون اهدایی موسسه رهپویان امام زمان (عج) برای استفاده بیماران در بخش دیالیز بیمارستان سینا کامیاران مورد بهره‌برداری قرار گرفت. مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کردستان گفت: ارزش ریالی این دستگاه اهدایی ۵۰۰ میلیون ریال است.

اجرای ۳۵ طرح ترافیکی و ایمنی

در شهرداری کاشان

دنیای‌اقتصاد، کاشان، سیدحسین صدری: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کاشان از اجرای ۳۵ طرح ترافیکی و ایمنی در شهرداری کاشان خبر داد. امیر هوشنگ میردامادی ۱۷طرح از این تعداد را شامل برنامه‌های اجرا شده و ۱۸ طرح مابقی را بخشی از برنامه‌های این معاونت تا پایان سال‌جاری دانست.

راه‌اندازی سامانه اینترنتی کارآموزی دانشجویان دانشگاه شهرکرد

دنیای‌اقتصاد، شهرکرد:به‌منظور ارتقای ارتباط دانشگاه با صنعت، پذیرش و سهولت انجام امور کارآموزی دانشجویان دانشگاه شهرکرد، سامانه اینترنتی کارآموزی این دانشگاه راه‌اندازی شد. سامانه کارآموزی دانشگاه شهرکرد از طریق سایت این دانشگاه به آدرس www.sku.ac.ir قابل دسترسی است.

اصلاح یک خبر

دنیای اقتصاد: در پی چاپ خبری در صفحه استان‌ها مورخ ۲۰ خرداد ماه با عنوان «انتخاب یک شرکت اصفهانی به عنوان صادرکننده نمونه سال ۹۲» روابط عمومی این شرکت با ارسال توضیحی به دفتر سرپرستی روزنامه در اصفهان عنوان «صادرکننده نمونه» در تیتر و متن خبر را با «صادرکننده برتر» اصلاح و تاکید کرد که این شرکت در عرصه صادرات غیرنفتی در گروه محصولات فلزی توسط سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان شرکت «برتر» شناخته شده است.