دنیای اقتصاد، کرمانشاه، الهام اکبری: شهردار کرمانشاه گفت: در دوره جدید مدیریت شهری کرمانشاه ۱۵۰۰ میلیارد ریال بودجه جذب شده است که این موضوع در تاریخ شهرداری کرمانشاه بی‌سابقه است. عبدالرضا شعبانی افزود: جذب این میزان اعتبار در حالی اتفاق افتاده که پیش از این شهرداری هرگز به‌طور مستقل اعتباری جذب نکرده بود.

وی در ادامه با اشاره به طرح‌های درحال اجرا برای اصلاح هندسی شهر افزود: این طرح‌ها بدون شک علاوه‌بر زیباسازی شهر، موجب کاهش ترافیک و روانسازی آن نیز خواهد شد.

شعبانی یادآور شد: یکی از این اقدامات اصلاح هندسی محور کیلومتر سه پادگان سروران کرمانشاه است که در کاهش ترافیک بخش شرقی شهر بسیار اثرگذار خواهد بود.

شهردار کرمانشاه همچنین از ضرورت اصلاح هندسی محورهای منتهی به ۹ پادگان دیگر شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: به این منظور جلساتی با فرماندهان نظامی استان صورت گرفته و با فراهم شدن زیرساخت‌ها، اصلاح این نقاط به‌زودی آغاز می‌شود.

وی مجازی کردن شهر را از برنامه‌های شهرداری اعلام و خاطرنشان کرد: تا مهر امسال بیش از ۱۱ خدمت شهرداری در دفاتر پیشخوان ارائه خواهد شد که این گامی بلند برای حرکت دادن کرمانشاه به سمت مجازی شدن است. شعبانی در ادامه با اشاره به بدهی بسیار بالای شهرداری کرمانشاه و متعاقب آن عقب افتادن حقوق و دستمزد کارگران شهرداری گفت: در مدت سپری شده از سال کارگران تنها یک ماه حقوق گرفته‌اند. وی یادآور شد: تلاش می‌کنیم تا با اعتبار جذب شده، علاوه‌بر پرداخت بدهی‌های سنگین شهرداری، معوقات کارگران را نیز در اسرع وقت پرداخت کنیم.

شهردار کرمانشاه همچنین در خصوص شهربازی کرمانشاه گفت: این مکان تفریحی هم‌اکنون در تملک شهرداری است و در آینده نزدیک مناقصه آن برگزار خواهد شد.