دنیای اقتصاد، مشهد، فاطمه رافع: کارگاه آموزشی، تخصصی «آشنایی با داده‎پژوهی در محیط‎های کسب‎وکار» برای نخستین بار با نظارت علمی مرکز تحقیقاتی CMCRC استرالیا در مشهد برگزار می‌شود.

این کارگاه توسط مرکز پژوهشی مدیریت ترنم با همکاری مرکز رشد دانشگاه فردوسی مشهد و به‌منظور ارتقای سطح علم مدیریت و همچنین آشنایی متخصصان این رشته با آخرین اطلاعات و تکنیک‎های داده‌پژوهی با حضور مدرس دانشگاه تکنولوژی سیدنی و محقق ارشد مرکز تحقیقاتی CMCRC استرالیا برگزار می‎شود. از ویژگی‎های این کارگاه می‎توان به اعطای گواهینامه کالج دانشگاه فردوسی مشهد با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین نظارت علمی مرکز تحقیقاتی CMCRC استرالیا اشاره کرد.

در این کارگاه مباحثی چون بازاریابی، ارائه خدمات پشتیبان به مشتری، پشتیبانی و منابع انسانی، تولید، ریسک و بیمه، خرده‎فروشی، مراکز خرید(مال) و بهداشت و سلامت به عنوان مصادیق کاربردی در به‌کارگیری علم داده ارائه می‎شود.

این کارگاه به صورت چهار جلسه دو ساعته ۵ و ۱۲ شهریور در دانشکده علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‎شود. علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه می‎توانند تا دوم شهریور برای کارگاه اول و تا هشتم شهریور برای ثبت‎نام در کارگاه دوم از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۰۵۱۳۷۶۵۱۷۰۸ و ۰۹۳۹۷۶۹۳۵۲۵ اقدام کنند.