دنیای اقتصاد، مشهد، احسان صابر: معاون اقتصادی شهردار مشهد با تاکید بر سیاست شهرداری مبنی بر عمران و آبادانی حاشیه شهر گفت: سیاست‌های دولت در بافت‌های کم‌برخوردار رویکردی مهم است.

محمدرضا مزجی در مراسم واگذاری دومین مرحله فروش واحدهای بازار بزرگ ملل در محل این طرح افزود: شهرداری مشهد در زمینه جذب سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم بسیار مشتاق بوده و این موضوع را در عمل نیز اثبات کرده است.

معاون اقتصادی شهرداری مشهد ادامه داد: از سیاست‌های جدی شهرداری ایجاد فضای باز سرمایه‌گذاری در مشهد است که فضای فعالیت مستقل برای سرمایه‌گذاران را فراهم کرده است.

وی با اشاره به همکاری میان شورای شهر مشهد و شهرداری در این بخش گفت: اکنون ۷ طرح بزرگ در مشهد در حال اجرا است که به سرمایه‌گذاران واگذار شده است. بازار بزرگ ملل یکی از این طرح‌ها است.

رئیس سازمان مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد ادامه داد: بازار بزرگ ملل از طرح‌هایی است که با واگذاری به سرمایه‌گذار و عامل چهارم به خوبی پیش رفته است.

وی با تاکید بر نقش مردم در پیشبرد طرح‌های شهری اظهار کرد: از ابزارهای مدیریت شهری برای پیشبرد طرح‌ها، استفاده از مشارکت مردم به همراه فراهم کردن زمینه سودآوری برای آنها است.

معاون اقتصادی شهردار با اشاره به تجربه مشارکت مردم در خرید اوراق مشارکت قطار شهری افزود: با ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای مردم، شهروندان می‌توانند در توسعه و آبادانی شهر شریک باشند.