دنیای اقتصاد، اصفهان، نسرین احمدی فخر: رویداد کارآفرینی «هم نت» در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور حدود ۱۳۰ شرکت‌کننده در اصفهان برپا شد.

این رویداد با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و بنیاد نخبگان اصفهان، توسط شرکت مخابرات استان و با هدف شناسایی ایده‌های کارآفرینانه، حمایت مادی و فیزیکی از صاحبان ایده برای تولید محصول و تبدیل شدن به یک کسب‌وکار برگزار شد.

رویداد هم نت شامل همکاری، مشکل‌گشایی، نوآوری و توانمندسازی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تا تبدیل ایده به محصول یا یک کسب‌وکار است و در نهایت منجر به سودآوری برای صاحبان ایده و شرکت‌های مخابراتی می‌شود.

در رویداد هم نت، صنعتگران، سرمایه‌گذاران و صاحبان فناوری درباره مسائل و معضلاتشان به امید پیدا کردن راه‌حل گفت‌وگو کرده و آموزش‌های فشرده‌ای درباره کسب‌وکار دریافت می‌کنند. براساس این گزارش از بین ایده‌های مطرح شده در این رویداد ۱۵تا ۲۰ ایده به‌عنوان ایده‌های برتر برگزیده شدند. پس از انتخاب ایده‌های برتر، شرکت‌کنندگان در قالب تیم و به‌صورت گروهی برای تبدیل آنها به محصول یا کسب‌وکار تلاش می‌کنند.

شرکت‌کنندگان در این رویداد علاوه‌بر اینکه فرصتی برای تجربه واقعی بازار، کار گروهی و کمک گرفتن از افراد حرفه‌ای در بخش صنعت خواهند داشت از فرصت همراهی گروهی از مشاوران و کارآفرینان موفق داخلی و بین‌المللی نیز برخوردار می‌شوند.