دنیای اقتصاد، مشهد، احسان صابر: سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: یک هیات فرانسوی با هدف سرمایه‌گذاری در بخش‌های اقتصادی و مذاکره با مدیران مشهد فردا به این شهر سفر می‌کنند.

ژیلا حصاری افزود: با موفقیت‌های به دست آمده در عرصه دیپلماسی مدیریت شهری مشهد؛ فرش قرمز شهرداری مشهد برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به‌منظور احداث و توسعه مگا طرح‌های مشهدالرضا گسترانده شده است. وی اظهار امیدواری کرد: در ماه‌های آینده شاهد جذب سرمایه‌گذاران از کشورهای اروپایی؛ آسیای میانه و اعراب حاشیه خلیج‌فارس در پایتخت معنوی ایران باشیم. سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد در ادامه با اشاره به سفر هیات فرانسوی به مشهد گفت:

طی جلسات تخصصی این گروه با بسته‌های سرمایه‌گذاری معاونت اقتصادی مشهد آشنا و مذاکراتی برای مشارکت اقتصادی این کشور با شهرداری مشهد انجام خواهد شد. وی با تاکید بر اینکه هدف از حضور این هیات ۱۰۰ نفره آشنایی با ظرفیت‌های خراسان رضوی و مشهد در حوزه‌های مختلف ساختمان، امور شهری، بانکی و انرژی از قبیل آب، برق و گاز و کشاورزی اعلام شده است، یادآور شد: ۶ کارگروه با مسوولیت دستگاه‌های اجرایی مرتبط تشکیل و برگزاری نشست‌های شهرداری مشهد با هماهنگی اداره بین‌الملل روابط عمومی معاونت اقتصادی انجام می‌گیرد.