دنیای اقتصاد، اردبیل، مهدی حسین‌نژاد: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل گفت: با دایر کردن سرویس‌های شهرک‌های جدیدالاحداث اردبیل تلاشمان بر این است تا به ساکنان این مناطق خدمات ارائه کنیم.

ابراهیم صفری در نشست با رانندگان اتوبوس‌های بخش خصوصی در قرعه‌کشی مسیرها و خطوط رانندگان ناوگان شهری در اردبیل اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل هر سال یک بار به منظور تعیین رانندگان ۱۸ مسیر موجود، اقدام به قرعه‌کشی می‌کند. وی تصریح کرد: در مراسم قرعه‌کشی امسال در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها خط و مسیر فعالیت رانندگان ۱۳۸ دستگاه اتوبوس فعال بخش خصوصی تحت نظارت سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل بدون هیچ مشکلی تعیین و اعلام شد که براساس قراردادهای منعقده رانندگان اتوبوس‌های بخش خصوصی از ابتدای مهر در مسیرهای تعیین شده جدید آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل با اشاره به تغییرات صورت گرفته در مسیر برخی از خطوط اتوبوسرانی گفت: ساکنان شهرک نیایش اردبیل در حال حاضر با سه دستگاه اتوبوس اختصاص یافته به این مسیر می‌توانند از خدمات اتوبوس‌های تحت نظارت سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل برای رفت و آمد به مرکز شهر بهره‌مند شوند که افزایش تعداد اتوبوس‌های این مسیر را نیز در برنامه داریم.