دنیای اقتصاد، قزوین، مهرداد نوری: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: طرح درزگیری آسفالت معابر شهر قزوین با اعتبار ۲ میلیارد ریال به پایان رسید.

سیدمحمد علمی افزود: در این طرح، درزگیری بلوار خرمشهر به طول ۶هزار متر، خیابان اصفهان ۴۵۰۰ متر، خیابان راه‌آهن به طول ۶۵۰۰ متر و خیابان نواب به طول ۷هزار متر اجرایی شده است. وی با اشاره به اینکه درزگیری خیابان شهید انصاری به طول ۹هزار متر نیز در این طرح اجرا شده است، اعلام کرد: درزگیری خیابان طالقانی به طول ۶هزار متر، خیابان شاهد به طول ۱۷۰۰ متر، خیابان اسدآبادی به طول ۱۵۰۰متر و خیابان آیت‌الله کاشانی به طول ۶هزار متر صورت گرفته است.

علمی با بیان اینکه برای درزگیری آسفالت معابر دستگاه تزریق مواد پلیمری متعلق به این سازمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: این دستگاه قابلیت درزگیری۳هزار متر در هر نوبت کاری را داراست و به‌منظور اجرای این عملیات یک دستگاه نیسان یدک‌کش، درزگیر و کاتر مورد استفاده قرار گرفته‌اند. مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه درزگیر این سازمان مجهز به سیستم کنترل دمای دیجیتال و استاندارد بوده و قابلیت بادگیری با فشار بسیار زیاد را دارد.