دنیای اقتصاد، شهرری، روح‌الله حسین‌زاده: رئیس سازمان بهزیستی کشور از موسسه حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی در بخش کهریزک شهرستان ری دیدن کرد.

انوشیروان محسنی بندپی در این بازدید در پاسخ به درخواست مسوولان این موسسه، دستور افزایش اعتبارات کمک هزینه سرانه افراد تحت پوشش در این موسسه را به‌منظور رسیدن به استانداردهای لازم صادر کرد.

اختصاص یک دستگاه آمبولانس به این مجموعه و کمک به توسعه این موسسه از دیگر مصوبات سفر رئیس سازمان بهزیستی کشور به این بخش بود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به هزینه بالای نگهداری معلولان در مراکز بهزیستی گفت: تلاش کردیم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان یارانه را برای افراد تحت پوشش این موسسه اختصاص دهیم. محسنی بندپی با اشاره به لایحه اصلاحیه قانون حمایت از معلولان گفت: در صورت تصویب این لایحه تمام زوایای زندگی معلولان تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: تکمیل تمام فضاهای فیزیکی که برای مراکز نگهداری غیردولتی مورد نیاز است از سوی بهزیستی حمایت می‌شود به شرطی که ۵۰ درصد از مراحل ساخت آن اجرا شده باشد.

موسسه حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی ۴۷۸ بیمار را تحت درمان و نگهداری خود دارد و این مرکز در کهریزک از توابع شهرستان ری قرار دارد.