دنیای اقتصاد، قزوین، مهرداد نوری: مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین گفت: آرامستان بهشت فاطمه‌(س) با دارا بودن تجهیزات کامل فضای سبز در مساحت ۲۳ هکتار از کارآمدترین آرامستان‌های کشور محسوب می‌شود و در این زمینه دارای رتبه نخست است.

غلامرضا ابراهیمی افزود: سالن تطهیر معراج این آرامستان مجهز به تصفیه‌خانه، فاضلاب، دستگاه بی‌خطرساز شیمیایی برای از بین بردن زباله‌ها، لوازم و البسه اموات، سه دستگاه هواساز و اگزاست فن برای پاکسازی هوای داخل مجموعه است.

وی افزود: دو سردخانه به صورت انفرادی به ظرفیت ۷۶ کشو شامل دو بخش بالای صفر برای اجساد روزانه و زیر صفر و یک سردخانه عمومی با گنجایش دو هزار نفر برای استفاده در موارد بحران و ضروری در این مجموعه پیش بینی شده است. ابراهیمی راه‌اندازی بازیگاه کودک را از دیگر اقدامات این سازمان دانست و گفت: سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین به‌منظور ایجاد فضای مناسب برای خانواده‌هایی که تمایل ندارند کودکانشان در مراسم تشییع حضور داشته باشند، بازیگاهی را در آرامستان بهشت فاطمه(س) راه‌اندازی کرده است که کودکان می‌توانند تا پایان مراسم تشییع از فضا و امکانات آن استفاده کنند.