دنیای اقتصاد، شهرری، روح‌الله حسین‌زاده: جمعی از صاحبان صنایع شهرک صنعتی شمس‌آباد با ارسال نامه‌ای به مقامات عالی کشور، از احداث شهرک پوشاک در بخش فشافویه با توجه به مشکلات موجود در شهرک صنعتی شمس‌آباد اظهار نارضایتی کردند.

در نامه ۲۶۰۰ صنعتگر این شهرک صنعتی آمده است: شرکت شهرک‌های صنعتی ایران اقدام به واگذاری زمین‌های منطقه قلعه‌نو به صنایع پوشاک کرده که در این صورت با انتقال مالکیت آن، عملا و قطعا انتقال آب به شهرک صنعتی شمس‌آباد از بین خواهد رفت. این در حالی است که با همت صنایع شهرک درسال ۱۳۸۱ وجه لازم برای تامین آب از طرف شرکت شهرک‌های صنعتی پرداخت شده و طی این چند سال مرتبا وعده انتقال آب آن را به شهرک شمس آباد می‌داده‌اند. در این نامه همچنین آمده است: صنایع این شهرک بعد از گذشت ۲۰ سال فقط ۱۲۰ لیتر بر ثانیه آب مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند و این میزان آب اندک نیز از زمین‌های قلعه‌نو بخش فشافویه تامین می‌شود.

صاحبان صنایع شهرک صنعتی شمس آباد در این نامه ازخلف‌وعده در انتقال آب ناراضی بوده و اعلام کرده‌اند: با این خلف‌وعده، قطعا شاهد تعطیلی بقیه کارگاه‌هایی که با هزاران مشکل هنوز تقلای بقا می‌کنند خواهیم بود. امضاکنندگان درخواست کرده‌اند مسوولان با توجهی که به مقوله کارآفرینی وتولید به عنوان بنیان اقتصاد غیروابسته دارند، برای حمایت از این شهرک صنعتی اقدام کنند.

بر اساس این خبر، زمین‌های قلعه نو فشافویه در سال‌های اخیر شاهد تصمیم‌های مختلفی بوده است؛ به طوری که در سال ۸۷ شرکت شهرک‌های صنعتی ایران اقدام به اخذ مصوبه هیات وزیران کرد تا در اراضی کشاورزی قلعه‌نو اقدام به احداث شهرک‌چاپ کند که با تلاش هیات امنا و مسوولان وقت متوقف شد.