دنیای اقتصاد، زنجان: شهردار زنجان در جلسه‏ای که به‌منظور بررسی تدوین بودجه سال آینده شهرداری برگزار شد، گفت: بودجه امسال ملاک تدوین بودجه سال آینده قرار می‏گیرد. حبیب مولایی‌یگانه با تاکید بر تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه امسال گفت: بیش از۸ ماه از سال می‏گذرد و نیاز است اصلاح و متمم بودجه به شورای شهر ارسال شود.

وی با اشاره به بودجه ۱۸۸ میلیارد تومانی نقدی و مصوب شهرداری زنجان و ۸۷ میلیارد تومانی بودجه نقدی و مصوب سازمان‏های شهرداری زنجان، اظهار کرد: تاکنون ۶۱ درصد درآمد شهرداری مرکز در بودجه امسال محقق شده است. ملایی‌یگانه با تاکید بر تهیه گزارش جامع هزینه و درآمد به صورت ماهانه اعلام کرد: این گزارش باید به صورت دقیق استخراج و به شورای شهر ارسال شود تا اعضای شورا نیز در روند درآمد و هزینه‏های شهرداری قرار بگیرند.یگانه تصریح کرد: این گزارش باید به صورت شفاف و مستند ارائه ‏شود. وی با بیان اینکه همه سازمان‏ها باید برای تحقق بودجه تلاش کنند، افزود: پرداخت هرگونه تشویق باید براساس میزان تحقق بودجه باشد.

شهردار زنجان به تدوین بودجه سال آینده اشاره کرد و گفت: در پیشنهاد درآمدها و تعرفه‏ها باید رعایت حال شهروندان در نظر گرفته شود و همه افزایش‏ها باید در حد معقول باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: بودجه‏ای که تدوین می‏شود بودجه‌ای دقیق و محکم باشد.