روزانه
بیشترین درصد افزایش

حق‌تقدم توسعه معادن روی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که دارویی لقمان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دلقما» سود هر سهم خود را مبلغ 487ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 75میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
فرآورده‌های نسوز آذر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. معادن بافق در رده ششم این گروه ایستاد. «کبافق» با سرمایه‌ای معادل 10میلیارد و 125میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 4148ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فارسیت دورود پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه نهم این گروه را توسعه صنعتی به خود اختصاص داد. سرمایه «وتوصا» معادل ۷۵۵میلیارد و ۴۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فارسیت دورود جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری سپه در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وسپه» مبلغ 160ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و 495میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. پتروشیمی اراک در رده نهم این گروه ایستاد. «شاراک» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1095ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری بازنشستگی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که لیزینگ ایران در این گروه هشتم شد. سرمایه «ولیز» معادل 300میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ 387ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. سیمان شاهرود در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «سرود» برابر 300میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 475ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر 105میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی 86 در رقم 829ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
ایران مرینوس جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. درخشان تهران هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «پدرخش» مبلغ 197ریال و سرمایه آن معادل 27میلیارد و 550میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم سیمان هگمتان به دست آورد. حمل و نقل پتروشیمی در جایگاه دهم ایستاد. «حپترو» با سرمایه 8میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2466ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» معادل 9هزار و 654میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 706ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فارسیت دورود در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «سفارود» در سال‌‌جاری 540ریال و سرمایه آن برابر 80میلیارد و 640میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان اردبیل به خود اختصاص داد.داروسازی سبحان در رده پنجم این گروه ایستاد.شرکت «دسبحا» با سرمایه 172میلیارد و 800میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 567 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه چهارم شد.سرمایه «وصندوق» برابر 4هزار و 800میلیارد ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 350 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد.فیبر ایران در جایگاه نهم قرار گرفت.سرمایه «چفیبر» برابر 15میلیارد و 600میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 224 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد.کاربراتور ایران جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد.«خکار» با سرمایه 34میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 723 ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه
بیشترین درصد افزایش

رادیاتور ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سایپا شیشه در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کساپا» سود هر سهم خود را مبلغ 194ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 70میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
خوراک دام پارس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. پلاسکوکار در رده پنجم این گروه ایستاد. «پلاسک» با سرمایه‌ای معادل 97میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 421ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را پارس‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» برابر دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 506ریال اعلام کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی 86 مبلغ 843ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد.معادن و فلزات در رده نهم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریالی، سود هرسهم خود را برابر 768ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه هفتم شد. سرمایه «تایرا» معادل 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 550ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. سیمان خزر با سرمایه‌ای برابر 90میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت.شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 697ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم ۱۲۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.