روزانه
بیشترین درصد افزایش

حق تقدم توسعه معادن روی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کاشی سینا در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کساوه» سود هر سهم خود را مبلغ 410ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 121میلیارد و 500میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم ایران‌خودرو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان اردبیل در رده پنجم این گروه ایستاد. «ساربیل» با سرمایه‌ای معادل 70میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1949 ریال پیش بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فارسیت دورود پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. سرمایه «فولاد» معادل 15هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 610ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» مبلغ 506ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه به خود اختصاص داد توس‌گستر در رده پنجم این گروه ایستاد. «وتوس» با سرمایه‌ای معادل 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 305ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گالوانیزه سپاهان در این گروه نهم شد. سرمایه«فجر» معادل 429میلیارد ریال است. «فجر» سود هر سهم خود را مبلغ 224ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه«شمال» برابر 275میلیارد و 659‌میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 410ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر 105 میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی 86 رقم 829ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش

ایران مرینوس جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. ایران ارقام چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «مرقام» مبلغ 818ریال و سرمایه آن معادل 50میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم سیمان هگمتان به دست آورد. بانک پارسیان در جایگاه دوم ایستاد. «وپارس» با سرمایه 6هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 369ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «شفن» معادل 950میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1372ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» در سال‌جاری 706ریال و سرمایه آن برابر 9هزار و 654میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان اردبیل به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «شخارک» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 3125 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه ششم شد. سرمایه «تایرا» برابر 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 550 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یک‌صدمیلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریال سود هر سهم خود را در رقم 910 ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه
بیشترین درصد افزایش

رادیاتور ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که نصیرماشین در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «خنصیر» سود هر سهم خود را مبلغ 665ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 20میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
خوراک دام پارس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. افست در رده ششم این گروه ایستاد. «چافست» با سرمایه‌ای معادل 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 686ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. سرمایه «وامید» برابر چهارهزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 583ریال اعلام کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد خوزستان در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فخوز» در سال مالی 86 مبلغ 652ریال و سرمایه آن معادل دوهزار و 192میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. چادرملو در رده سوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه دوهزارمیلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر 843ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که زامیاد در این گروه دهم شد. سرمایه «خزامیا» معادل یک‌هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 703ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. سیمان خزر با سرمایه‌ای برابر 90میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. «سخزر» سود هرسهم خود را مبلغ 697ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. مهرکام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.