بیشترین درصد تغییر هفتگی ایران مرینوس جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. کاشی الوند، سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کلوند» 249ریال و سرمایه‌ آن بالغ‌بر 250میلیارد ریال است.

بیشترین درصد تغییر ماهانه رادیاتور ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که نصیر ماشین در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «خنصیر» سود هر سهم خود را 665ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 20میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت ایران مرینوس به خود اختصاص داد. جوش و اکسیژن در رده دوم این گروه ایستاد. «فجوش» با سرمایه 10میلیارد و 350میلیون ریال، سود هر سهم خود را 333ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم گل‌گهر در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌دارو، هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دیران» 2585ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 10میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را پارس خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» بالغ‌بر دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را 506ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سیمان اردبیل در رده دوم این گروه ایستاد. «ساربیل» با سرمایه 70میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در 1949ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده پتروشیمی فن‌آوران هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه پنجم شد. سرمایه «خساپا» بالغ بر 9هزار و 654میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 706ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفته گذشته سیمان خزر به دست آورد. چادرملو در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «کچاد» بالغ بر دوهزار میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 843ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین درصد تغییر هفتگی رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری حق‌تقدم سیمان هگمتان به دست آورد. بانک پارسیان در جایگاه سوم ایستاد. «وپارس» با سرمایه 6هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 369ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین درصد تغییر ماهانه خوراک دام پارس صدرنشین جدول بیشترین درصدکاهش ماهانه شد. قند بیستون در رده دوم این گروه ایستاد. «قستون» با سرمایه 30میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را 856ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین کاهش قیمت حق‌تقدم سیمان هگمتان هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. آلومینیوم ایران، هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فایرا» 3004ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 165میلیارد ریال است.

ارزانترین سهم در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری ملت ارزان‌ترین سهم بود. آتیه دماوند در جایگاه نهم این گروه ایستاد. «واتی» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 155ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی خارک در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «شخارک» در سال‌جاری 3125ریال و سرمایه آن بالغ بر یک‌هزار میلیارد ریال است.

کمترین ارزش معامله پارس پامچال هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که سیمان بهبهان در این گروه چهارم شد. سرمایه «سبهان» بالغ‌بر 55میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را 1420ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین سهام معامله شده هفته گذشته پارس‌پامچال در جدول کمترین سهام معامله‌شده اول شد. جایگاه ششم این گروه را باما به خود اختصاص داد. «کاما» با سرمایه 79میلیارد و 536میلیون ریال، سود هر سهم خود را 5015ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. مهرکام جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 570ریال پیش‌بینی کرده است.