روزانه

بیشترین بازدهی

ساختمان اصفهان دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که باما در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت باما سود هر سهم خود را ۴۸۰۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال است.

کمترین بازدهی

حق تقدم مخابراتی شهید قندی روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. کابل باختر در رده سوم این گروه ایستاد کابل باختر با سرمایه 3میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 425ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم

ملی سرب و روی ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد.سرمایه شرکت معادن و فلزات بالغ بر یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

دیروز ملی سرب و روی ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کربن ایران در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت کربن ایران 301ریال و سرمایه آن بالغ بر 250میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری سپه به خود اختصاص داد. فرآوری مواد معدنی در رده پنجم این گروه ایستاد. فرآوری مواد معدنی با سرمایه ۱۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه‌گذاری سپه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به‌دست آورد که هپکو در این گروه دهم شد. سرمایه شرکت هپکو بالغ‌بر 331میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 302ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته کابل باختر به‌دست آورد. پتروشیمی آبادان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه شرکت پتروشیمی آبادان بالغ‌بر ۱۶۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را ۹۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

دیروز ایران‌خودرو در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. صنعتی نیرومحرکه جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. صنعتی نیرومحرکه با سرمایه 170میلیارد و 100میلیون ریال، سود هر سهم خود را 620ریال پیش‌بینی کرده است.

هفتگی

بیشترین بازدهی

سرمایه‌گذاری مسکن جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. قند هگمتان دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت قند هگمتان ۶۸۱ریال و سرمایه آن بالغ بر ۳۰میلیارد و ۶۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی

رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم مخابراتی شهید قندی به دست آورد. سیمان خاش در جایگاه پنجم ایستاد. سیمان خاش با سرمایه 75میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 963ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم

معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را سرمایه‌گذاری مسکن به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن بالغ بر یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سودهر سهم خود را ۳۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

پرمعامله ترین سهم

معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم بانک پارسیان در سال‌جاری 381ریال و سرمایه آن بالغ بر پنج‌هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله

معادن و فلزات در حالی رده نخست جدول بیشترین ارزش معامله‌ را به دست آورد که گل‌گهر در این گروه نهم شد. سرمایه گل‌گهر بالغ بر ۴۴۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۶۳۱‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

بیشترین سهام معامله شده

جایگاه نخست بیشترین تعداد معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری سپه به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت بانک اقتصاد نوین با سرمایه 2000‌میلیارد ریال سود هر سهم خود را در 351‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته سیمان غرب به دست آورد. صنعتی آما در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه شرکت صنعتی آما بالغ بر ۱۲۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را ۱۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۵

کمترین نسبت P/E

قند قهستان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کمک‌فنر ایندامین سایپا جایگاه دوم این گروه را از‌ آن خود کرد. ایندامین سایپا با سرمایه 13میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در 1030ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه

بیشترین بازدهی

باما در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که کاشی حافظ در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت کاشی حافظ سود هرسهم خود را ۳۱۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر ۶۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی

افست صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان شرق در رده سوم این گروه ایستاد. سیمان شرق با سرمایه 420میلیارد ریال، سود هرسهم خود را 669ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم

معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه سایپا بالغ‌بر ۵هزار و ۲۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را ۱۱۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم

معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملی در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت سرمایه‌گذاری ملی در سال‌جاری 300ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 2میلیارد و 900میلیون ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری سپه به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت کالسیمین با سرمایه ۹۷میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۵۶۹۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری پتروشیمی در این گروه هشتم شد. سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری پتروشیمی بالغ بر یک‌هزار و 820میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 212ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. سولیران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه سولیران ۲۴میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را ۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E

قند قهستان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. شرکت قطعات اتومبیل با سرمایه 120میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1250ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس