روزانه

بیشترین بازدهی

حق‌تقدم سیمان هگمتان دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که سرمایه‌گذاری شاهد در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «ثشاهد» در سال جاری به ازای هر سهم مبلغ ۶۲۵ ریال سود پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت برابر ۴۱۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی

حق تقدم مخابراتی شهیدقندی روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. پتروشیمی آبادان در رده چهارم این گروه ایستاد. «شپترو» با سرمایه 160میلیارد ریال، سود هر سهم پیش‌بینی شده را مبلغ 955 ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم

بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را سرمایه‌گذاری ملی به خود اختصاص داد. سرمایه «ونیکی» برابر دو هزار و ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم امسال را با سرمایه مزبور، مبلغ ۳۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

دیروز بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مهرکام در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خمهر» معادل رقم 406 ریال و سرمایه آن برابر 552میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک پارسیان به خود اختصاص داد. نگین طبس در رده پنجم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه ۱۵میلیارد ریالی سود هرسهم خود را در رقم یک‌هزار و ۷۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

بانک پارسیان دیروز در‌ حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که هپکو در این گروه ششم شد. سرمایه «تپکو» معادل 331میلیارد و 500میلیون ریال است. رقم پیش‌بینی شده برای سود سالانه این شرکت مبلغ 302ریال است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته تکنوتار به دست آورد. توس‌گستر در جایگاه سوم قرار گرفت. «وتوس» با سرمایه ۲۰۰میلیارد ریالی سود هرسهم سال‌جاری را مبلغ ۲۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریال به ازای هرسهم مبلغ یک‌هزار و 250ریال سود پیش‌بینی کرده است.

هفتگی بیشترین بازدهی

شکر شاهرود جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. قند تربت‌جام دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قجام» ۴۶۳ریال و سرمایه آن بیش از ۲۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی

رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته خدمات کشاورزی به دست آورد. لیزینگ ایران در جایگاه دوم ایستاد. «ولیز» با سرمایه‌ای به رقم 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 350ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم

سرمایه‌گذاری ملی پرطرفدارترین سهم در هفت‌روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «‌وپارس» بیش از پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

پرمعامله ترین سهم

سرمایه‌گذاری ملی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فرومولیبدن کرمان در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم فروم در سال جاری برابر 263ریال و سرمایه آن معادل 50میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. املاح معدنی در رده دوم این گروه ایستاد. «شاملا» با سرمایه ۶۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را رقم یک هزار و ۱۶۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

بیشترین سهام معامله شده

بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری سپه در این گروه هفتم شد. سرمایه «وسپه» برابر یک هزار و 495میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 150 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته کابلسازی ایران به دست آورد. مقره سازی در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «کمقره» بیش از ۲۵میلیارد ریال است و سود هر سهم آن مبلغ ۲۶۳ ریال پیش‌بینی شده است.

۵

کمترین نسبت P/E

کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. صدرا جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خصدرا» با سرمایه 940میلیارد ریال به ازای هر سهم مبلغ یک هزار و 117 ریال سود پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه

بیشترین بازدهی

شکر شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که آبادگران در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «ثاباد» سود هر سهم خود را برابر رقم ۱۶۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی

خدمات کشاورزی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. داروسازی ابوریحان در رده نهم این گروه ایستاد. «دابور» با سرمایه 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 807ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم

معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خودرو» برابر چهارهزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را یک‌هزار و ۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم

معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تراکتورسازی ایران در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «تایرا» در سال‌جاری مبلغ یک‌هزار و 255ریال و سرمایه آن معادل 262میلیارد و 500میلیون ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری سپه به خود اختصاص داد. باما در رده پنجم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال سود هر سهم خود را در چهار هزار و ۸۰۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به‌دست آورد که سرمایه‌گذاری بوعلی در این گروه هفتم شد. سرمایه «وبوعلی» معادل 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم سال جاری را مبلغ 262ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر کابلسازی ایران به دست آورد. تکنوتار با سرمایه‌ای معادل ۳۳میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم را مبلغ ۱۴۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E

کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. صنعتی نیرومحرکه جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه 170میلیارد و 100میلیون ریال، سود هر سهم خود را 620ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس