روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که کاغذسازی کاوه در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «چکاوه» سود هر سهم سال جاری را ۹۲۲ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۲۵میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
حق تقدم سیمان مازندران روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. نیروترانس در رده چهارم این گروه ایستاد. «بنیرو» با سرمایه‌ای معادل ۱۳۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را مبلغ ۴۳۰ ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» معادل ۲۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را یک‌هزار و ۲۵۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملی در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ونیکی» مبلغ ۳۰۰ ریال و سرمایه آن معادل دو هزار و ۹۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن و فلزات به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده دوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار میلیارد ریال، سود هرسهم خود را یک‌هزار و ۹۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری ملی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که هپکو در این گروه پنجم شد. سرمایه «تپکو» بیش از ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. «تپکو» سود هرسهم خود را مبلغ ۳۰۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته سولیران به دست آورد. کابل باختر در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «باختر» برابر ۳میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۴۲۵ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را برای سال مالی ۸۵ در رقم ۷۸۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را از آن خود کرد. صدرا چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خصدرا» مبلغ یک‌هزار و 172ریال و سرمایه آن معادل 940میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم خدمات کشاورزی به دست آورد. نگین طبس در جایگاه دوم ایستاد. «کطبس» با سرمایه 15میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 743ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را کمباین‌سازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تکمبا» معادل 65میلیارد و 850میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را در برابر رقم 885 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بانک ملی در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبانک» در سال‌جاری 700ریال و سرمایه آن برابر سه‌هزار و 220میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سازه‌پویش در ردیف دوم قرار گرفت. «خپویش» با سرمایه 25میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 368ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
حق‌تقدم بانک اقتصاد نوین در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان فارس و خوزستان در این گروه ششم شد. سرمایه «سفارس» برابر دوهزار و 600میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 517ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. تکنوتار در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر 33میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 141ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. کمک‌فنر ایندامین سایپا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکمک» با سرمایه 13میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم یک‌هزار و 30ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
شکر شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که لوله سدید در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «فسدید» سود هر سهم خود را مبلغ دو هزار و ۴۶۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۲میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
خدمات کشاورزی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سرمایه‌گذاری توسعه ملی در رده ششم این گروه ایستاد. «وتوسم» با سرمایه‌ای معادل سه‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر پنج‌هزار و ۲۵۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل یک‌هزار و ۱۶۲ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری مسکن در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ثمسکن» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۳۰۴ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در رده هفتم این گروه ایستاد. «وصندوق» با سرمایه چهار‌هزار و ۸۰۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر رقم ۳۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که آبادگران ایران در این گروه چهارم شد. سرمایه «ثاباد» بیش از ۱۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. سیمان مازندران با سرمایه‌ای برابر ۲۷۳میلیارد و ۹۹۶میلیون ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۷۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. چینی ایران جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «کچینی» با سرمایه‌ای برابر ۸۴میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۹۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس