روزانه
بیشترین درصد افزایش
شکر شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که پست بانک ایران در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «وپست» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۶۱ میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم موتورسازان تراکتور صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. رنگین در رده هشتم این گروه ایستاد. «شرنگی» با سرمایه‌ای معادل ۴۷ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روزگذشته مس ایران پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه ۹ هزار و ۹۷۵ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال به‌دست ‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۰۲ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته مس ایران به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده سوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۱۴۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
لیزینگ غدیر دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری ملت در این گروه چهارم شد. سرمایه «وملت» معادل یک هزار میلیارد ریال است و زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. سایپا آذین با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰ میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته آتیه دماوند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۲۲۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سیمان فارس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته را از آن خود کرد که نگین طبس در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کطبس» سود هر سهم خود را مبلغ 370 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 60 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم موتورسازان تراکتور صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش هفته گذشته شد. ماشین سازی نیرومحرکه در رده هفتم این گروه ایستاد. «تمحرکه» با سرمایه‌ای معادل 32 میلیارد و 500 میلیون ریال، درآمد هر سهم خود را مبلغ 231 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم
هفته گذشته سهام پتروشیمی اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مس ایران در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه 17 هزار و 368 میلیارد و 934 میلیون ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 502 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد.پتروشیمی شازند در رده نهم این گروه ایستاد. «شاراک» با سرمایه یک هزار و 200 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ‌953 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که لیزینگ غدیر در این گروه سوم شد. سرمایه «ولغدر» معادل 300 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 47 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. سرمایه گذاری نیرو با سرمایه‌ای برابر 240 میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 25 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
آتیه دماوند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری پارس توشه جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «وتوشه» با سرمایه‌ای برابر 300 میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم 600 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم ماشین سازی اراک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که پشمبافی توس در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «نتوس» زیان هر سهم خود را مبلغ ۲۴۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم زامیاد صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. پگاه آذربایجان غربی در رده هشتم این گروه ایستاد. «غشاذر» با سرمایه‌ای معادل ۲۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله‌ترین سهم
ماه گذشته سهام بانک پاسارگاد پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۰۱ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مس ایران به خود اختصاص داد. پتروشیمی پردیس در رده هشتم این گروه ایستاد. «شپدیس» با یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۶۴۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه دهم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. نورد آلومینیوم با سرمایه‌ای برابر ۵۱ میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
آتیه دماوند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. داروسازی تهران دارو جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «دتهران» با سرمایه‌ای برابر ۴۰ ‌‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۳۷۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس