روزانه
بیشترین درصد افزایش
باما در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که حفاری شمال در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «حفاری» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۸ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل دو هزار و ۶۰۵ میلیارد و ۴۰۵ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
لنت ترمز صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سرمایه گذاری ایران خودرو در رده پنجم این گروه ایستاد. «خگستر» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روزگذشته گسترش نفت و گاز پارسیان پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. ماشین سازی اراک در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه ۵۴۰ میلیارد ریال بدست‌آورد . سود هر سهم این شرکت معادل ۱۶۷ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. پالایش نفت تبریز در رده نهم این گروه ایستاد. «شبریز» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۹۴۲ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۳۵۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
گسترش نفت و گاز پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری سپه در این گروه هفتم شد. سرمایه «وسپه» معادل یک هزار و ۴۹۵ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۸ ریال محقق کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته سامان گستر اصفهان به دست آورد. سایپا آذین در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «خاذین» برابر ۱۰۰ میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان خزر جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «سخزر» با سرمایه‌ای برابر ۲۳۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۵۷۶ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
گسترش نفت و گاز پارسیان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. حمل و نقل توکا نهم شد. پیش‌بینی درآمد هر سهم «حتوکا» مبلغ 483 ریال و سرمایه آن معادل 51 میلیارد و 537 میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته کاشی اصفهان به دست آورد. سموم علف کش درجایگاه هشتم ایستاد. «شسم» سود هر سهم خود را با سرمایه 10 میلیارد ریال، 649 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام گسترش نفت و گاز پارسیان پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پاسارگاد در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه 27 هزار و 258 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 330 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. پتروشیمی پردیس در رده ششم این گروه ایستاد. «شپدیس» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 5039 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
گسترش نفت و گاز پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که صدرا در این گروه ششم شد. سرمایه «خصدرا» برابر یک هزار و 500 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 53 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پلاسکوکار به دست آورد. مهرکام در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر 552 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 7 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری بیمه جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «وبیمه» با سرمایه 750 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 293 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
گسترش نفت و گاز پارسیان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که قند شیرین در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «قشرین» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان سپاهان صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. کاشی پارس در رده چهارم این گروه ایستاد. «کپارس» با سرمایه‌ای معادل ۸۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام صدرا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. تراکتورسازی در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۹۰۰ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۰۵ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دوم این گروه ایستاد. «ومعادن» با ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۴۵۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
گسترش نفت و گاز پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بیمه پارسیان در این گروه دهم شد. سرمایه «پارسیان» معادل یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۹۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. کمک فنر ایندامین سایپا با سرمایه‌ای برابر ۳۰ میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر سه هزار و ۵۲۰ ‌‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۶۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس