روزانه
بیشترین درصد افزایش
نوسازی و ساختمان تهران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کاشی سعدی در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. «کسعدی» سود هر سهم خود را مبلغ۳۴۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل
98 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
تهران شیمی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. داده پردازی در رده چهارم این گروه ایستاد. «مداران» با سرمایه‌ای معادل 186 میلیارد و753 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 241 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روزگذشته گسترش نفت و گاز پارسیان پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری مسکن در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 2 هزار میلیارد ریال بدست‌آورد . سود هر سهم این شرکت معادل 375 ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. حفاری در رده چهارم این گروه ایستاد. «حفاری» با سرمایه‌ای معادل 2 هزار و605 میلیارد و 405 میلیون ریال، سود هر سهم خود را 488 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
گسترش نفت و گاز پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سخت آژند در این گروه هشتم شد. سرمایه «ثاژن» معادل 100 میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ 162 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته سامان گستر اصفهان به دست آورد. سایپا آذین در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «خاذین» برابر 100 میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 5 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان خزر جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «سخزر» با سرمایه‌ای برابر 230 میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 91 رقم 576 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
هنکل پاک وش جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. پیاذر ششم شد. پیش‌بینی درآمد هر سهم «غاذر» مبلغ ۳۴۷ ریال و سرمایه آن معادل ۱۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته تهران شیمی به دست آورد. موتوژن درجایگاه دهم ایستاد. «بموتو» سود هر سهم خود را با سرمایه ۳۴۰ میلیارد ریال، ۳۴۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام گسترش نفت و گاز پارسیان پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پاسارگاد در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه ۲۷ هزار و ۲۵۸ میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۳۰ ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. پتروشیمی پردیس در رده ششم این گروه ایستاد. «شپدیس» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۳۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
گسترش نفت و گاز پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که صدرا در این گروه چهارم شد. سرمایه «خصدرا» برابر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پلاسکوکار به دست آورد. کاشی اصفهان در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «کاصفا» برابر ۱۵۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری بیمه جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «وبیمه» با سرمایه ۷۵۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۲۹۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
گسترش نفت و گاز پارسیان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که قند شیرین در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «قشرین» سود هر سهم خود را مبلغ 160 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 50 میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان سپاهان صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. کاشی پارس در رده پنجم این گروه ایستاد. «کپارس» با سرمایه‌ای معادل 87 میلیارد و 750 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 51 ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام گسترش نفت و گاز پارسیان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. تراکتورسازی در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه 100 میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 610 ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دوم این گروه ایستاد. «ومعادن» با 6 هزار و 500 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 401 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
گسترش نفت و گاز پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بیمه پارسیان در این گروه دهم شد. سرمایه «پارسیان» معادل یک هزار و 100 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 496 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. نورد آلومینیوم با سرمایه‌ای برابر 51 میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 9 ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر سه هزار و 520 ‌‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 650 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس