روزانه
بیشترین درصد افزایش
قند نقش جهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کاشی سینا در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «کساوه» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۴۷ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵۱ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
قند پیرانشهر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. کشت پیاذر در رده پنجم این گروه ایستاد. «غاذر» با سرمایه‌ای معادل ۱۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روزگذشته سرمایه‌گذاری غدیر پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال به‌دست ‌آورد . سود هر سهم این شرکت معادل ۴۱۶ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. گالوانیزه سپاهان در رده هفتم این گروه ایستاد. «فجر» با سرمایه‌ای معادل ۴۲۹ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۰۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
نفت و گاز پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک تجارت در این گروه نهم شد. سرمایه و تجارت معادل ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کربن ایران به دست آورد. سایپا آذین در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «خاذین» برابر ۱۰۰ میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته آرتاویل تایر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه‌ای برابر ۱۴۵ میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۳۵۲ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
کارت اعتباری ایران کیش جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. قند نقش جهان پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قنقش» مبلغ 1219 ریال و سرمایه آن معادل 100 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم توسعه صنعتی به دست آورد. مهرام درجایگاه نهم ایستاد. «غمهرا» سود هر سهم خود را با سرمایه 35 میلیارد ریال، 260 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام سرمایه گذاری غدیر پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پاسارگاد در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه 27 هزار و 258 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 370 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته کارت اعتباری ایران کیش به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده هشتم این گروه ایستاد. «وامید» با سرمایه 10 هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 548 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه دهم شد. سرمایه «فولاد» برابر 25 هزار و 800 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 313 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته کربن ایران به دست آورد. کاشی اصفهان در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «کاصفا» برابر 150 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 42 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان کارون جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «سکارون» با سرمایه 208 میلیارد و 833 میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 790 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کارت اعتباری ایران کیش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که قند پیرانشهر در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «قپیرا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۳۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶۹ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم کمک فنر ایندامین سایپا صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. سرمایه‌گذاری ایران خودرو در رده دهم این گروه ایستاد. «خگستر» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام گسترش نفت و گاز پارسیان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سخت آژند در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۶۲ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. پتروشیمی فن آوران در رده چهارم این گروه ایستاد. «شفن» با ۹۵۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۱۷۰۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که حفاری در این گروه نهم شد. سرمایه «حفاری» معادل ۲ هزار و ۶۰۵ میلیارد و ۴۰۵ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۸۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته کربن ایران به دست آورد. نورد آلومینیوم با سرمایه‌ای برابر ۵۱ میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر سه هزار و ۵۲۰ ‌‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۶۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس