روزانه
بیشترین درصد افزایش
گرجی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که فارسیت اهواز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «سفاسیت» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۲۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رایان سایپا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. نفت پارس در رده دوم این گروه ایستاد. «شنفت» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۱۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
حق‌تقدم بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هفتم این گروه را سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. سرمایه «ولغدر» معادل ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز حق‌تقدم بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» مبلغ ۱۲۶۴ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. ایران ارقام در رده چهارم این گروه ایستاد. «مرقام» با سرمایه‌ای معادل ۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۰۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حق‌تقدم بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که شاهد در این گروه پنجم شد. سرمایه «ثشاهد» معادل ۷۲۱میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۷۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. شهدایران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر ۱۲۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قند اصفهان جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد «قصفها» با سرمایه‌ای برابر ۲۴میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۱۷۷۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
گرجی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. بین‌المللی پارس سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شپارس» مبلغ 449ریال و سرمایه آن معادل 40میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته الکتریک شرق به دست آورد. رایان سایپا در جایگاه دوم ایستاد. «ولساپا» با سرمایه 450میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 623ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
حق‌تقدم بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فخوز» معادل دوهزار و 192میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 930ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه اصفهان در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فولاد» در سال‌جاری 604ریال و سرمایه آن برابر 15هزار و 800میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر کشتیرانی به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «وپارس» با سرمایه 6هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 526ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
کشتیرانی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که سایپا در این گروه پنجم شد. سرمایه «خساپا» برابر 9هزار و 654میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 806ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سیمان شاهرود در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «سرود» برابر 300میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 352ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه سه‌هزار و 200میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 385ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
گرجی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کنتورسازی ایران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «آکنتور» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۹۶‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰۵‌‌میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
قند شیروان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان ایلام در رده پنجم این گروه ایستاد. «سیلام» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۹‌‌میلیارد و ۹۰۱‌میلیون ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۴۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» برابر ۹۰۰‌‌‌‌میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۶۰۰ اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بوعلی در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وبوعلی» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۲۰۰ریال و سرمایه آن معادل ۸۰۰‌میلیاردریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سیمان تهران در رده سوم این گروه ایستاد. «ستران» با سرمایه یک‌هزار و ۹۳‌میلیارد و ۷۴۳‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر ۵۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
تراکتورسازی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که کشتیرانی در این گروه دوم شد. سرمایه «حکشتی» معادل ۵‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی تک به دست آورد. ناب با سرمایه‌ای برابر ۲۰‌میلیارد‌ ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس