روزانه
بیشترین درصد افزایش
شیشه همدان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گل‌گهر در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کگل» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۸۸۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
پارس‌خودرو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. نگین طبس در رده سوم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سرمایه «شخارک» معادل یک هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۰۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن‌و‌فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خزامیا» مبلغ ۶۸۵ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن‌و‌فلزات به خود اختصاص داد. چادرملو در رده دهم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۲۶۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری امید در این گروه دهم شد. سرمایه «وامید» معادل چهار هزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته بین‌المللی پارس به دست آورد. سیمان اصفهان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «سصفها» برابر ۷۶میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لیزینگ غدیر جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد «ولغدر» با سرمایه‌ای برابر ۳۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۳۰۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
شیشه همدان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. معدنی دماوند دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کدما» مبلغ 400ریال و سرمایه آن معادل ده میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته پارس‌خودرو به دست آورد. کمک‌فنر ایندامین سایپا در جایگاه دوم ایستاد. «خکمک» با سرمایه 13میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 568ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را ایران‌خودرو دیزل به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خاور» معادل یک هزار و 600میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 668ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال‌جاری 104ریال و سرمایه آن برابر دو هزار و 200میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «وکار» با سرمایه یک هزار و 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 629ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که پارس‌خودرو در این گروه دهم شد. سرمایه «خپارس» برابر دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 601ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. تکنوتار در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر 33میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 706ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
گرجی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کاشی نیلو در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کنیلو» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۶۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰۴میلیارد و ۳۱۸میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
داروسازی داملران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند شیروان در رده سوم این گروه ایستاد. «قشیر» با سرمایه‌ای معادل ۱۳ میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۲۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» برابر ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۶۰۰ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال‌مالی ۸۷ مبلغ ۸۰۶ریال و سرمایه آن معادل ۹هزار و ۶۵۴ میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر تراکتورسازی به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده دوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۶۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
تراکتورسازی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که کشتیرانی در این گروه سوم شد. سرمایه «حکشتی» معادل ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی تک به دست آورد. سیمان غرب با سرمایه‌ای برابر ۱۸۷میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۸۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

بورس‌های بورس

بورس‌های بورس

بورس‌های بورس

بورس‌های بورس

بورس‌های بورس

بورس‌های بورس

بورس‌های بورس

بورس‌های بورس

بورس‌های بورس

بورس‌های بورس

بورس‌های بورس

بورس‌های بورس

بورس‌های بورس

بورس‌های بورس

بورس‌های بورس