روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم موتورسازان تراکتور در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سخت آژند در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «ثاژن» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۸۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یکصد میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
سیمان فارس و خوزستان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. کارتن ایران در رده پنجم این گروه ایستاد. «چکارن» با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیارد و ۷۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد خراسان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه نهم این گروه را سرمایه‌گذاری مسکن به خود اختصاص داد. سرمایه «ثمسکن» معادل یک‌هزارمیلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد خراسان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۸۰۶ریال و سرمایه آن معادل ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد خراسان به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده نهم این گروه ایستاد. «وامید» با سرمایه‌ای معادل ۴هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد خراسان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران ترانسفو در این گروه پنجم شد. سرمایه «بترانس» معادل ۳۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شهد خوی به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصدمیلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتور ایران جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد «خکار» با سرمایه‌ای برابر ۳۴میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۸۲۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
فنرسازی خاور جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. چادرملو هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» مبلغ 1264ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته ایران دارو به دست آورد. کف در جایگاه پنجم ایستاد. «شکف» با سرمایه 250میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 231ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد خراسان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «شفن» معادل 950میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1535ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد خراسان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. رایان سایپا در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولساپا» در سال‌جاری 623ریال و سرمایه آن برابر 450میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «شخارک» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 3014ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که صندوق بازنشستگی در این گروه نهم شد. سرمایه «وصندوق» برابر چهارهزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 350ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته شهد خوی به دست آورد. نوش مازندران در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «غنوش» برابر 50میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 130ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
مهرکام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌خودرو جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خودرو» با سرمایه شش‌هزار و 300میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 518ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
فنرسازی خاور در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که فولاد خراسان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فخاس» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۶۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
ایران دارو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. شهد خوی در رده چهارم این گروه ایستاد. «قشهد» با سرمایه‌ای معادل ۳۳میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد خراسان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» برابر یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۷۱۷ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد خراسان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خپارس» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۶۰۱ریال و سرمایه آن معادل دوهزارمیلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۸۸۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۲۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه سوم شد. سرمایه «وغدیر» معادل ۶هزار و ۷۵میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۵۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر شهد خوی به دست آورد. سیمان داراب با سرمایه‌ای برابر ۲۴۹میلیارد و ۶۰۶میلیون ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
مهرکام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس