روزانه

بیشترین درصد افزایش

فروسیلیس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روز گذشته را از آن خود کرد که مهرام در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «غمهرا» سود هر سهم خود را مبلغ 390 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 35 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم دارویی لقمان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روز گذشته شد. حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در رده نهم این گروه ایستاد. «حفارس» با سرمایه‌ای معادل ۳۴۹ میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۷۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

روز گذشته بانک کارآفرین پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه 45 هزار و 873 میلیارد و 655 میلیون ریال به‌دست‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 465 ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته پتروشیمی پردیس به خود اختصاص داد. صنایع شیمیایی در رده هفتم این گروه ایستاد. «شیران» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۷ میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۱۰۲۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

بانک کارآفرین روز گذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران ترانسفو در این گروه هشتم شد. «بترانس» با سرمایه ای معادل یک هزار و 500 میلیارد ریال ،سود هر سهم خود را مبلغ 365 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته زامیاد به دست آورد. قند ثابت با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰ میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

روز گذشته لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لیزینگ ایران جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «ولیز» با سرمایه‌ای برابر 450 میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 91 رقم 500 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش

گلتاش جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. فروسیلیس پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فروس» مبلغ ۱۰۰۴ ریال و سرمایه آن معادل ۲۰۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم ایران خودرو از آن خود کرد و کابل البرز درجایگاه ششم ایستاد. «بالبر» سود هر سهم خود را با سرمایه 114 میلیارد ریال مبلغ 151 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

هفته گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. مس ایران در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۱۷ هزار و ۳۶۸ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۹۶۰ ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در این گروه دهم شد. سرمایه «فخوز» برابر دو هزار و 192 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 5631 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده

فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه دهم شد. سرمایه «وکار» برابر ۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۳۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته زامیاد به دست آورد. سرمایه‌گذاری بیمه در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «وبیمه» برابر 750 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 19ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E

لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان کارون جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «سکارون» با سرمایه ۲۰۸ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۹۵۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم پارس پامچال در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که نساجی بروجرد در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «نبروج» سود هر سهم خود را مبلغ 118 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 148 میلیارد و 212 میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم سرمایه گذاری رنا صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. قند قزوین در رده ششم این گروه ایستاد. «قزوین» با سرمایه‌ای معادل ۶۲ میلیارد و ۵۷ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم

ماه گذشته سهام پالایش نفت اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. آذرآب در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه 300 میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 408 ریال پیش‌بینی شده‌است.

7

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد.پالایش نفت اصفهان در رده سوم این گروه ایستاد. «شپنا» با ۴ هزار و ۱۶۲ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر ۲۵۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده

بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که حفاری شمال در این گروه دوم شد. سرمایه «حفاری» معادل دو هزار و 605 میلیارد و 405 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 794 ریال پیش‌بینی
کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پارس الکتریک به دست آورد. فنرسازی زر با سرمایه‌ای برابر 80 میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ سه ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E

ایران تایر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی سعدی جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «کسعدی» با سرمایه‌ای برابر ۹۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم ۸۳۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس