بیشترین درصد افزایش هفتگی
حق‌تقدم معادن و فلزات جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. جوشکاب یزد دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بکاب» مبلغ 1426ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 15میلیارد و 400میلیون ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
سیمان بجنورد صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. گلتاش در رده دوم این گروه ایستاد. «شگل» با سرمایه 45میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 850ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت گل‌گهر به خود اختصاص داد. تایدواتر خاورمیانه در رده دوم این گروه ایستاد. «حتاید» با سرمایه 216میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1882ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
گل‌گهر در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» 1264ریال و سرمایه آن بالغ‌بر دو هزار میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. سرمایه «وغدیر» معادل شش‌هزار و 75میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 539ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت مخابرات به خود اختصاص داد. توسعه صنعتی در رده هشتم این گروه ایستاد. «وتوصا» با سرمایه 755میلیارد و 40میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 140ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه هفتم شد. سرمایه «خودرو» برابر رقم 6هزار و 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 518ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته مخابرات به دست آورد. تکنوتار در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» معادل 33میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 706ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری ایتالران به دست آورد. سایپا آذین در جایگاه دوم ایستاد. «خاذین» با سرمایه یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 401ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
لوله و تجهیزات سدید در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که کالسیمین در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «فاسمین» سود هر سهم خود را 1805ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 195میلیارد ریال است.

0

بیشترین کاهش قیمت
ایتالران هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. فولاد خوزستان دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فخوز» 1821ریال و سرمایه آن بالغ‌بر دو هزار و 192میلیارد ریال است.

1

ارزان‌ترین سهم
در هفته‌ای که گذشت گرانیت بهسرام ارزان‌ترین سهم بود. سرمایه‌گذاری پتروشیمی در جایگاه دوم این گروه ایستاد. «وپترو» با سرمایه یک هزار و 820میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 81ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وصندوق» در سال‌جاری 300ریال و سرمایه آن بالغ‌بر هفت هزار و 200میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
لنت ترمز هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که لاستیکی سهند در این گروه سوم شد. سرمایه «پسهند» بالغ‌بر 70میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 300ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته لنت ترمز در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دوم این گروه را سرمایه‌گذاری بیمه به خود اختصاص داد.«وبیمه» با سرمایه 750میلیارد ریال سود هر سهم خود را 140ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1130ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس