روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم لوله و تجهیزات سدید در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گلتاش در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «شگل» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۵ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
داروپخش صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. آتیه دماوند در رده سوم این گروه ایستاد. «واتی» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دهم این گروه را ایران‌خودرو دیزل به خود اختصاص داد. سرمایه «خاور» معادل یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۶۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان فارس و خوزستان در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «سفارس» مبلغ ۳۷۰ ریال و سرمایه آن معادل ۴ هزار و ۱۷۶ میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز گل گهر به خود اختصاص داد. زامیاد در رده دهم این گروه ایستاد. «خزامیا» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۸۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
گل گهر دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان سپاهان در این گروه دهم شد. سرمایه «سپاها» معادل یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۷۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات ایران به دست آورد. ایتالران در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «کایتا» برابر شش میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹۴۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۸۲۹ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
جوشکاب یزد جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. پگاه اصفهان نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غشصفا» مبلغ 184ریال و سرمایه آن معادل 84میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته داروپخش به دست آورد. سایپا‌آذین در جایگاه چهارم ایستاد. «خاذین» با سرمایه یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 401ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فملی» معادل 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1413ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مخابرات ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال‌جاری 104ریال و سرمایه آن برابر دو هزار و 200میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر گل‌گهر به خود اختصاص داد. گالوانیزه سپاهان در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «فجر» با سرمایه 429میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 335ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملی در این گروه نهم شد. سرمایه «ونیکی» برابر دو هزار و 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 212ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات ایران به دست آورد. تکنوتار در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر 33میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 706ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لاستیکی سهند جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «پسهند» با سرمایه 70میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 300ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان بجنورد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که پارس شهاب در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «بشهاب» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۹۷ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۴میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
لنت ترمز صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. داروپخش در رده دوم این گروه ایستاد. «دارو» با سرمایه‌ای معادل یکصدمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را کشتیرانی به خود اختصاص داد. سرمایه «حکشتی» برابر ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۱۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری غدیر در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وغدیر» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۵۳۹ ریال و سرمایه آن معادل ۶هزار و ۷۵میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات ایران به خود اختصاص داد.بانک اقتصاد نوین در رده پنجم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه دوهزار و ۵۰۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۵۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گل‌گهر در این گروه نهم شد. سرمایه «کگل» معادل ۸۸۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۰۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در سی روز اخیر مخابرات ایران به دست آورد. پشمبافی توس با سرمایه‌ای برابر ۱۶میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ هشت‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. صنعتی نیرو محرکه جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه‌ای برابر ۱۷۰میلیارد و یکصدمیلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس